۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۴۸۴
امیرحسنخانی در گفت‌وگو با رسا:

ملت با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد|آمریکا درنشست ورشو شکستی مفتضحانه خورد

ملت با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد|آمریکا درنشست ورشو شکستی مفتضحانه خورد
عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه اقدامات تروریستی نمی تواند بر اراده و وحدت مردم خللی وارد کند،گفت: آمریکا درنشست ورشو شکستی مفتضحانه خورد.

محمدرضا امیرحسنخانی عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران غیور و سلحشور در جنایت تروریستی خاش، گفت: دشمنان در ماه‌های اخیر با تبلیغات گسترده و ایجاد جنگ روانی اذعان داشتند که جمهوری اسلامی ایران جشن چهل‌سالگی خود را نخواهد دید چه برسد که مردم در 22 بهمن شرکت کنند.

وی فشار اقتصادی دشمن را در راستای ناامید ساختن مردم و راه انداختن شورش خیابانی برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: همه این تبلیغات و فشارها برای این بود که به مردم القاء کنند حکومت ایران تا قبل از 22 بهمن تغییر خواهد کرد.

ابراز دوستی با تحریم دارو

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا بعد از خروج از برجام عملاً با ملت ایران وارد یک جنگ آشکار شد، ابراز کرد: آمریکا علی‌رغم تبلیغات خود که ادعا می‌کرد از مردم ایران دفاع می‌کند و پشتیبان ملت است دارو و مایحتاج اصلی مردم عزتمند ایران را تحریم کرد.

امیرحسنخانی درباره کنفرانس ورشو، گفت: هدف کنفرانس ورشو که با حضور مخالفان جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد این بود که یک اجماع جهانی در راستای مخالفت با جمهوری اسلامی ایران شکل بگیرد که همه این اقدامات با شکست روبرو شد و در حد حرف باقی ماند؛ مردم با حضور حماسی خود در جشن چهل‌سالگی مهر باطلی بر این افکار باطل زدند و خواب آشفته دشمنان را به عکس تعبیر کردند.

وی در ادامه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را شاخص، واضح و برای دشمنان و مسؤولان معنادار دانست و اظهار داشت: لازم است مسؤولان با خدمت بیشتر از حضور مردم قدردانی کنند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس ادامه داد: بنابراین بی‌نتیجه بودن نشست ورشو و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب شکست مفتضحانه و ناامیدی شدید دشمنان شد ازاین‌رو با انجام این اقدام مذبوحانه خواستند شکست خود را به بیانی پنهان کنند.

سپاه پاسداران همیشه در خط مقدم باجان و دل از امنیت کشور صیانت کرده است

امیرحسنخانی مردم سیستان و بلوچستان را مردمانی انقلابی و مؤمن معرفی کرد و گفت: مردم این خطه با همه کمبودهایی که دارند در عرصه‌های مختلف مدافع نظام و انقلاب بودند. امروز قسمت عمده‌ای از مرز کشور توسط همین مردم دلیر حفاظت و صیانت می‌شود؛ بنابراین مردم آن منطقه بزرگ‌ترین سنگربانان دیار سیستان و بلوچستان هستند.

وی با اشاره به اینکه حادثه تروریستی خاش یک عملیات کور بود که نشان از خباثت و دستپاچگی دشمنان داشت، خاطرنشان کرد: شهادت پاسداران غیور لشکر 14 امام حسین(ع) نشان داد سپاه پاسداران و نیروی مسلح همیشه و در همه‌جا در خط مقدم هستند و باجانشان از امنیت کشور صیانت می‌کنند؛ دشمنان باید بدانند با این‌گونه عملیات نمی‌توانند بر اراده و همبستگی مردم خللی ایجاد کنند./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات